pondělí 13. července 2015

Street up

    Bylo by hloupé suše napsat užijte si fotky a příště naviděnou. Na druhou stranu občas při čtení blogů taky přeskakuji články očima jak splašený zajíc a eviduji jen podtrhané věci. Nebudu v tom určitě sama... Má aktivita je tento měsíc na mém maximu, takže doufám, že u mě jste si na mé výlevy zvykly a nic jiného nečekáte. Snažím se krotit, ale prsty se mi u klávesnice opravdu automaticky cukají. Tyhle čtyři dny volna jsem zužitkovala jak nejlépe jsem mohla jsem chtěla! Zvládla jsem ve Zlíně pokafíčkovat, pooslavovat, familírovat, těšit se na podovolenkovou Dandičku a doufat, že zvládne přijímat do hlavy tu sprchu slov, kterou jsem schopná ze sebe ventilovat. Tentokrát jsme město procházely ve znamení pohodového street stylu, který oblékám docela často a objevovaly jsme skryté kouty rodiště. (Bože....proč jen bydlíme v tak malém městě?!). Zatím jsem tu boyfriendy moc neukazovala, ale nebudeme si lhát! Je to zkrátka nejzákladnější prvek šatníku, když si vážíte svého pozadí....ano, i holky mají právo na to, aby neměli zpocený zadek kvůli hezkému pohledu. Hold některé odvětví mužského obecenstva tomuto stylu příliš neholdují. Za mě i bez podpatků značka ideál! Nemyslíte? A teď je čas na to příště naviděnou? 

Jeans: Pimkie, Shirt: NY, Bag: Sinsay, Shoes, rings: HM, Hairband: Vintage, Watch: Aliexpress



  It would be stupid to write drily enjoy this photos, and see you next time. On the other hand, sometimes when i am reading blogs, I am skipping articles as wild-eyed hare and recorded only underlinings things. I'm not only one in it ... My activity is at maximum this month, so I hope you are accustomed with my effusions and do not expect anything else. I am trying to tame, but my fingers on the keyboard really twitching automatically. Those four days off, I utilize as best I could, I wanted to! I managed in Zlin many meetings, birthday parties, family things, look forward to Danda after her holidays and hoped that she´ll take word shower which I'm capable of myself vent. This time we went through the city in a sign of relaxed street style which dress quite often. We tried to appeare hidden corners of our birthplace. (God .... just why we live in a small town ?!). I didn´t show up boyfriends jeans so much there, but we will not lie each other! It's just the most basic element of the closet when you appreciate your background .... yes, the girls have the right to not have sweating ass just for the nice view. Yes, some part of the male audience this style doesn´t like. For me, even without heels: IDEAL! Do not you? And now is the time to say see you next time?



Autor fotografií, který je Vám už chvíli znám, není nikdo jiný, než má rudovlasá přítelkyně Danda. Příště Vám nafotím ji, ať se na blogu ten obličej neohrává pořád dokola!

Kisses Keity 

Žádné komentáře:

Okomentovat