pondělí 1. dubna 2013

Je to o vůli.

Asi před půl rokem jsem vyzkoušela insanity workout cvičení, které mi tenkrát i na minimální fyzičku teda dalo dost zabrat a ještě teď se z toho tak trochu vzpamatovávám. Ze začátku dost zábavné cvičení, ke konci už trochu otravné a ubíjející. Cvičení založené spíše na kardio-stimulaci avšak s cviky, které jsou utvořené na posílení všech částí těla jsem jako sportovkyně dost ocenila a myslím si, že kdo se chce pustit do pořádného cvičení teď hned bez rozmyšlení a potřebuje inspiraci tak neváhejte !!!! Bohužel podle mne pro lidi s nízkou fyzičkou, kteří trpí nadváhou ne příliš dobré :/ Ne jen kvůli srdíčku, ale taky, že v insanity nejde o stupňovanou námahu, ale o to jet, nepřestávat, nezastavovat, makat na 100% do infarktu. PS: Všichni jsme tak něčím krásní, takže pokud jako já nevlastníte v hlavě blokádu jménem třepu se jak rosol na video nekoukejte. Holky zpevněné, namakané, nepřestávající cvičit, každý mm2 na těle jim kryje jen svalstvo jsou pro mě celkem k pláči až možná demotivující začínat s tím znovu :D


Tak co, kdo tohle cvičeníčko zkusil? Vyhovovalo vám? Co takhle spíše nějaké tipy light tréninku? Samozřejmě účinný :/

Žádné komentáře:

Okomentovat