středa 13. srpna 2014

Make a wish :-*

Do kin přichází nový český film Zejtra napořád, a i když jsem neměla mnoho času, abych ho navštívila, jeho námět mě doslova odzbrojil a už jen čtení mi nasadilo brouka do hlavy. Taky si říkáte, že zítra změníte svůj život? Že zítra prostě musí přijít něco speciálního? Zítra začnu cvičit, zítra se začnu učit nový jazyk, zítra musím vstát brzo a prožít celý den naplno....co já vím! Značka: tohle bude má životní změna. Asi bude třeba rozeznat pojmy cíle a sny. Vidíte v tom taky nějaký rozdíl? Nebo jsem snad slabomyslná a nedokážu své sny měnit v dosažené cíle? Už roky si říkám, že mě hrozně baví móda, že chci psát blog a být přímo ve víru tohoto dění. Poslední roky je to v celku velký hit, samé dobré blogy české mladé krve, které jsou očividně velice nadané a tak se nelze divit tomu, že jsem své myšlenky šupla do kapsy. Dnes prostě přišel den, kdy během obíhání lékařů a učením na státnice jsem si projížděla instagram a říkám si dnes je čas na první krok. Ačkoliv byl tento blog vytvořen jako domácí úkol, přišel čas ho alespoň dnes obohatit malým příspěvkem, jen aby řeč nestála! Plníte si své sny? Přemýšlíte o okolnostech? Jako co je k tomu potřeba nebo se bezhlavě hrnete za svými sny?

Žádné komentáře:

Okomentovat