pondělí 15. prosince 2014

New carmex lipstic care

     Opět vítám , ale tentokrát s mini příspěvkem. Nechala jsem se zlákat recenzí a při objednávce dárečku pro rodinu jsem si přihodila dárek i pro sebe. Rozbalování jsem ale neodolala. Co to bylo? Tak se koukněte!



   
    Ano! Péče o rtíky, kterou každá z nás v zimě speciálně vyžaduje. Tentokrát jsem zvolila Carmex, protože mě už unudily různé balzámy z drogérií a manufaktur a navíc jsem byla strašně zvědavá, když se to tak vychvaluje. Tahle americká malá krasoňka je už běžně u nás k sehnání na eshopech a to za lukrativní cenu do 100 Kč. Při prvním očichání vám projede tělem mentolová námraza a hned poté ucítíte sladkou vanilku! To je ale kombinace. Těším se na poznávání s tímto "zázrakem" a kdyby vás zajímal tento produkt neváhejte a piště....a já podám recenze. Třeba to bude výborné doporučení jako dáreček pro kamarádku! Praktické, jednoduché avšak....má to tvé kouzlo. XOXO

Žádné komentáře:

Okomentovat