úterý 9. prosince 2014

Wish something.

      Četnost příspěvků maximálně ubyla vím, ale blíží se zápočtový týden, a tak jsem si před školním maratonem našla chvíli na pročtení několika příspěvků od mých oblíbených blogerek. Vždycky mě to naladí do atmosféry, kdy se i já chci o něco podělit s tím málem čtenářů, které mám. A tak jsem opět tu v poloviční polní! Mírně indisponovaná a v teplácích si uvědomuji, že už je prosinec a s ním i ohromně rychle se blížící Vánoce. Kupování dárků na poslední chvíli ráda nemám. Většinou stihnu vyrobit nějaké ty hand made dárečky, ale letos je to spíš hokus pokus a snažím se své iluze alespoň trochu přiblížit realitě. Tedy....začala jsem. Dnes to padlo na spolupráci kamarádky a pustily jsme se do výroby koupelových bomb. I nákup v našem podání byl docela vtipný a i sehnání toho mála ingrediencí, normálně dostupných, byl pro nás pomalu nereálný. Stihly jsme to za necelou hodinku, a proto holky nebojte se vlka nic a běžte určitě do toho. S výsledkem se určitě pochlubím až na to seženu vhodné krabičky nebo dózičky!

A tedy zatím pro inspiraci, čím potěšit vaše blízké, jsem vytvořila menší koláže:


    Fizzies na ukázku (snad i mé budou tak krásné). originální balení hned vedle. Dole už putující sada od Nuxe pro maminku (poslední dobou čtu úžasné recenze, tohle musí mít!), A nebojte se těch tobolek! Můj další výtvor budou domácí léky na nervy z bylinek podle holek z Herbáře (koukněte i na další jejich nápady! Spousta se dá darovat pod vánoční stromeček....děláte to s láskou! :) ) 

Největším oříškem jsou většinou dárky pro chlapy v domácnosti. A proto jsem nešetřila ani je.


    Nutně potřebuji tube šálu pro svého muže a nové trenky od HappySocks. Muži rozhodně nepohrdnou batůžkem od Oill. Hodinky od Woodies jsou prostě dárek, který i kdybych měla sama sebe měla zruinovat, jednou daruji. Originálem tohoto roku je vychytávka od ZOOT.cz-poukazy s tajemstvím. Mrkněte na stránky....budete to chtít stejně jako já. A nahoře můžete vidět mého může v procesu našeho focení od Lucie Urban pro FRIGIDA.CZ. Tihle kamarádi jsou stylový, mladí a plní elánu. Mají co nabídnou, tak mrkněte na stránky. Tahle jejich čepka bude snad co nejdřív k zakoupení a to triko.....rychle pro něj :)

A taky máte svůj wish list pod stromeček? Trochu se mi to vymklo z ruky :D Je větší než jsem vůbec čekala!


    Utloukla bych se po kurzu stylingu nebo vizážistiky. Nebo focení. (Prostě cokoliv). Potřebuji nový pokoj, takže doplňky z HM v šedé barvě mě lákají víc než dost. Peněženka disaster je má vysněná. (Kéž by ježíšek donesl vyšší příjmy studentům). Converse jsem neměla v oblibě, ale letos mi padly do oka a pravděpodobně skončí stejně u mě v botníku. Originální diár z FLER.CZ od Malé Ilustrace je prostě božský. (Potěší i třeba sestřičku, kterou já nemám). Ať lehká je mu zem, můj rozbitý telefon nutně hledá náhradu. Knížky jsou už vánoční klasikou a nějaká v mém stylu by se hodila na ty nudné večery. Sally Hanset, krásné ruce, upravené nehty=závazek k celé ženské populaci v rodině :D .Fuji film...nechceme ho všechny? :D

Spousta textu co? Docela mě to vyčerpalo. Hlavně ten můj nekonečný seznam (použila jsem i vyřazovací metodu :D). Máte letos pod stromeček něco zásadního? Asi bych měla použít staré infantilní psaní dopisu a třeba se to splní. Nějaké typy na dárky pro rodinu? Kupované, doporučené, nebo DIY? :) Budu se těšit, že mi napíšete....jenom přece už moc času na to nikdo z nás nemá! Papa! :-*


Žádné komentáře:

Okomentovat