úterý 7. dubna 2015

Ride my horse.

  Jak se vám zalíbilo Velikonoční aprílové počasí? Snad nemáte holky modrý zadek i od vysedávání na těch ledových lavičkách v dubnu! Nebyl to zrovna den stvořený k tvorbě fotek, ale Danda je prostě dračice a nejraději by nafotila celodenní proměny od jara až po zimu. Já momentálně trpím úzkostí ze školy a vůbec mi to nedává prostor tvořit všechno, co se mi mlží v hlavě. Škola je zkrátka mor (nic nového z mých úst) a doufám, že časem vymizí i z těchto stránek. Zabíjí mi to nesprávné mozkové buňky, které používám k plánování a k využití fantazie. Snad je to jen krátkodobý proces! Nebojte se tedy, že by upadal můj elán, zatím je pouze dočasně mimo provoz :D Ještě, že mi dělá radost alespoň pár mých čtenářů, za které jsem neskutečně vděčná! Když klikáte na blogu na shlédnutí i nepatrný pohyb čísel je důvod proč si malovat úsměv na rty... :) A ano...mám novou rtěnku, parádně výraznou! A začínám se v ní i cítit! Líbí nebo je to moc na váš vkus? 

Dost o mých náladách. Jdu si strčit hlavu do polštářů a vykřičet si hlasivky...Není nic zlého na tom, když nejste sportovní typ a nejdete běhat...že ne? :D












Na sobě: Křivák: NY, Vesta,hodinky: Aliexpress, Triko, Kalhoty: Vabacci, Naušnice: Dáreček, Prsteny: CA, Boty: Labota.cz

Potřebuji radu. Myslíte, že bych se lépe prosadila, kdybych se pokusila komolit články v angličtině? Nebo spíše schytám opravu gramatiků? :)

Velké díky patří Paní Danda fotí za cestovatelské zážitky v lese, seznámí se s agresivními kohouty a tuhle skvěle odvedenou práci, za kterou si zaslouží pár fans, nemyslíte? :)

Pusa letí do světa. Vaše Keity
PS: Soutěž o šperky (v předešlých článcích) prodloužena. Neváhejte dlouho.

Žádné komentáře:

Okomentovat