neděle 22. března 2015

Fatally broken denim.

   Znáte ty klasické říkanky o lidském osudu. Zlomené lásky a přátelství mohou přinést něco nového. Mě můj osud přivedl do cestu Dandu. Je to malá kopa štěstí, úsměvů a pravdivých story, které ve vás vyvolají slastný pocit života. Nehledě na to, co nesmím opomenout, že je to umělkyně v pravém slova smyslu. Píše, peče a hlavně neskutečně fotí. Tohle setkání s tak kreativním člověkem ani nejde vyjádřit v těch pár řádcích, které tu vypisuji. Doufám tedy, že její práce na blogu a přispění k mému snu tu není vyvěšena naposledy. Den jako každý jiný. Konečně slunečný. A já měla příležitost vytáhnout tenhle kauf ze slev. Upřímně....není to šálek kávy pro každého, ale já ho držela hodinu v ruce, a když už mi docházely síly, vytrhla mi ho kamarádka z ruky a nesla k pokladně. Džínové kimono. Ani nevíte jak jsem byla rozčarovaná štěstím, když jsem zjistila, že z těch mých nezbedů na hlavě udělám tenhle parádní half top knop, který se podle mě beze sporu hodí do této japonské tématiky! Přijde mi rozkošný :D Co myslíte?





Malá ukázka o co soutěžíme v mé první giweaway! Nezapomeňte komentovat konec je za dveřmi.
Odkaz zde: Pearl Giveaway





Kimono, šaty, kabelka: Lindex, šál: Stradivarius, legíny, brýle, šperky: Aliexpress, boty: Labota.cz




  Poděkování dneškem patří výjimečně čilému internetu! Díky za každé ráno, které mě v Olomouci neinformuješ o ničem jiném, než že spadla síť! :D

I já měla z kimona strach, ale vypadá to vskutku dobře! Líbí se vám můj japonský styl?

Nejen focení, ale i další zajímavé fotky ze zákoutí této dámy najdete na FB: Paní Danda fotí.

Pusinky, Keity!

Žádné komentáře:

Okomentovat