pondělí 20. dubna 2015

Summer blackness.

  Nemusíte se obávat, že by se mi ztratil úsměv na rtech. Naopak! Už to bude všechno jen lepší, ale jak už název napovídá šlo o to, zkombinovat dvě odlišné věci. S Dandou se zkrátka ladíme na stejnou vlnu a ještě než začne pučet vše kolem, včetně nás, chtěly jsme ze sebe dostat celou tu ošklivou zimu, školu, lásky, vrásky! Musím jít na to pomalu....to odbavování černé mi přidělává mindráky :D Všechno barevné je ve skříni a čeká to na přešití a já lítám jak včelka a stejně to nestíhám. Zatím se v all black cítím! Výjimečně jsem se cítila dobře i s poodhaleným bříškem, ale zůstanu ještě u lesa. Na lehkou erotiku na veřejnosti nejsem připravena! Tenhle týden byl plný nových lidí, akademického festivalu v Olomouci, nedostatku spánku, ale nedá mi to....everything is still just in progress. Damn...Ale bylo to zatraceně dobré a všechno bylo jen v relativním čase, takže u mě skoro hodina života. Jde vidět, že mě některé filmy dost poznamenaly, ale co! Zase jsem chytřejší :D Navštívily jste AFO? Co jste podnikli o víkendu? Já ani nevím, že byl.







Top, skirt: Lindex, Jacket: NY, Hat, sunglasses, acessories: Vintage, Bag, shoes: Labota.cz
Topovka nakonec! Mám z ní teď smíšené dojmy, ale nějak se do té fotografie vžívám každý okamžik a mé pocity jsou ji blíž a blíž!


  Drahoušci, posledních pár dní do giveaway, tak nemiňte článek: Firt happiness! Jste stejně nadšené jako já? Danda a já jsme vytvořily zkrátka takovou trochu underground verzi léta a jsem na ni pyšná! Neváhejte ji sledovat třeba na FB: Paní Danda fotí ! Tak hezké počteníčko, pokocháníško a snad se příště všichni sejdeme opět u čtení článku!

Kisses, Keity :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat