čtvrtek 15. ledna 2015

Grizzly in da citty.

   Konečně! S chutí a radostí jdu ven s dalším outfitem. S mou Lucií (Urban Photographe., FB) jsme stihly krátký meeting a vznikla z toho další várka jejího umění. Je pozdní večer a máj stále v nedohlednu, takže jsem u té příležitostní poslední zimy vytáhla zaprášený kožich a užívala si pohledů lidí.

   Poslední dobou žijí moji rodiče v domnění, že po někom smutním, takže začátek je pomalý a stačilo mi k oživení málo! Tenhle parádní rolák ze sekáče jsem neměla v plánu ani obléct. Znáte chudé studenty....já když vidím něco v akci, tak se neznám. Jak přišel vhod najednou za těch 30 Kč! :D 

   Taky si připadáte v podkolenkách jako rozverné školačky? Bůh ví jaký to teď je/není fashion hit, ale já k nim mám citovou vazbu...

A dost keců! Udělejte si sami názor :)



 Kožich: Gate, Rolák: Secondhand, Sukně: Oodji, Boty: Druhá ruka, Kabelka: Laboty (dárek od Ježíška! Konečně se můžu pochlubit), Doplňky: Aliexpress, HM
Vedete kožíšky? Já si na ně docela špatně zvykám a to jsem občas dost výstřední, když mě chytne nálada...

PS: Díky patří Lucii! Díky které mě uvidíte pózovat alespoň jednou týdne :) XOXO

Žádné komentáře:

Okomentovat