pátek 30. ledna 2015

Urban turban.

   Nevím kde na ty názvy chodím. Cucám si je z prstu podle nálady a tohle mě rozesmálo. Lucie se opět vyřádila a předvádí své umění zase na mě. Zbožňuji naše společné focení. Už v noci se mi zdálo o téhle infantilní kombinaci, která ve mě vyvolává vzpomínky mládí a chuť cukrové vaty. Dlouho jsem na sobě neměla nic tak křiklavého jako tuhle košili a přiznávám....byla jsem okouzlena tím jak to vypadá. Šátek svázaný do turbanu je jen tečka, která mě při oblékání dost rozčarovala, ale drží! No jo, v některých případech mají delší vlasy méně komplikací. Tak už to chodí. Takže sledujte, unášejte se na stejné vlně a oživte poslední záchvěvy zimy.


Kabátek, košile: second hand,Kalhoty: Pull and bear, Sako: HM, Boty: Labota, Kabelka: vintage, Boty: Labota, Šátek




Autorem nikdo jiný než drahá Lucie Urban (FB: Urban Photographe.)  

Nic víc už říkat netřeba,ale.... Zítra se měl uskutečnit náš dlouho očekávaný výlet, ale nebojte, dočkáme/te se. Snad zase příště.
Holky krátkovlásky, jak zpestřujete své vlasy? Beru jakékoliv tipy. Máte své výrazné kousky, které třeba ze skříně raději netaháte?
Krásný to den! Mějte ho taky :-*


Žádné komentáře:

Okomentovat