čtvrtek 22. ledna 2015

Touch of Urban gray.

     Jsou chvíle kdy k outfitu netřeba komentáře, ale vím, že bych to nebyla zkrátka já. Letos mi v oku utkvěla šedá a přijde mi, že ji vidím v růžových odstínech a působí mi stejnou radost jako v 16ti neonky a flitry. Všude kam se podívám. Nemusí to být žádný hit, abych se za ní kvůli tomu musela otáčet. Tento huňatý šál jsem dovezla mamince z Itálie, ale neuchytil se. Já si ho oblíbila a mohla bych se jim omotávat 24 hodin denně. A abych vám nezpůsobila šedý zákal, oživila jsem dnešní den touhle starším nenošeným křivákem z H&M (V příštím článku nahodíme něco o barvách na další rok). Až na pohledy teplomilných lidí v péřových kabátech jsem se cítila hrozně svá! Přísahám....když jsem vycházela z domu bylo poměrně teplo. Příště vytáhnu ještě kabátek :)



Bunda: HM, svetr,sukně: NY, šála: Stradivarius Italy, kabelka: Charlie outlet, boty: Labota.cz, hodinky: Festina 


Opět velké díky Lucii Urban. Sledujte ať nepropásnete její vlastní příspěvky: urbanistyczne.tumblr.com a nebo na FB: Urban photographe. 

Máte své oblíbené barvy na určité životní období? Nebo zůstáváte věrní jen jedné? Co říkáte na můj dnešní výběr oblečení?  

S láskou a příjemným pocitem v duši....Keity 

Žádné komentáře:

Okomentovat