neděle 11. ledna 2015

Jewelry of Czech fashion. Vabacci.

    Jestli tak, jako já, oceňujete české návrháře, českou výrobu a zlaté české ručičky, možná se shlédnete i v této značce. Vabacci funguje od roku 2001 a dokáže nabídnout to, co v klasických konfekcích průmyslové výroby většinou nenajdete. Propojení kvality a originality vytváří ideál. Nedávno jsem se seznámila i s týmem a zkrátka mě okouzlila atmosféra, která tam panuje. Bohužel mi jen tak něco nestačí a ráda strkám nos všude, kde to jde! A opět z toho vznikla má velká radost, chlouba a potěšení. Ve spolupráci s Lucií Urban jsme pro vás měly příležitost nafotit kousky ze zimní kolekce. Vybrala jsem outfity, které mi připomínají mě. Divočinu, přírodu, přirozenost, ale každý si tady najde svůj styl. Obdiv patří hlavně věkovému doporučení! .... Je totiž neomezené! :)
Mikina a kalhoty Vabacci


Basic triko a kožíšek Vabacci

     Košile a baggy tepláky Vabacci

   Velký dík patří mé dvorní fotografce Lucii Urban a firmě Vabacci za poskytnutí oblečení. Doufejme v budoucí spolupráci a třeba vám představíme i něco z chystané letní kolekce. Navíc....hledejte prodejny na vabacci.cz, protože právě teď probíhají slevy!

Tak co čtenářky, povedlo se nám to? Co výběr oblečení, make-upu, atd.? Pokud značku už znáte, máte na ni svůj názor? Budu ráda za každou pochvalu i kritiku! :) Tak příště...Keity

Žádné komentáře:

Okomentovat