úterý 3. března 2015

Checkered courage

   Jaro působí na všechny z nás a musím uznat, že rozdílně. Nejsem zrovna typ dívky, kterou při jarních teplotách doprovází pocity radosti z ucvrlikaných ptáčků, motýlci v bříšku a láska ke všemu co momentálně začíná vzkvétat. Vítr mi podfoukával sukni a já se po tom dni cítila více vyčerpaná než obvykle. Ale nenadešel den, kdy bych ztratila svou klasickou energii. Víte, že odhad na počasí není můj koníček, ale ta moje tvrdohlavost! Nesnesitelná! Potřebovala jsem tohle uživit a zaznamenat na fotografie. Volá na mě ze skříně a já po každém poohlédnutí zasouvám tuhle sukni do povzdálí nenafukovacího šatníku. Občas doufám, že tyhle části oblečení mají svůj příběh, abych měla větší důvod je nosit před veřejností....nebo odvahu? Asi jedno s druhým. Ano, může to působit jako sukně pro jinou generaci, ale já se nespletla! Pořídila jsem si je rovnou dvě :D A mám z nich zrovna ty motýlky, které v tomhle období a v těchto chvílích vyhledávám skoro lupou! Může se zdát, že působím přehnaně melancholicky, ale máte ty chvilky, kdy nade vším moc přemýšlíte? Já chtěla článek přepsat, ale nedá mi to....cítím se v tom. Čas na víc, mi dal pouze více myšlenek k zveřejnění :)



Košile, bunda: NY, sukně: second hand, kabelka: Lindex, boty: Labota.cz, doplňky: HM



   Doufala jsem, že kombinace s džínovinou a křivákem to prostě dotáhne úplně jinam! Občas jsem ráda, že na fotkách nemám červené líce z toho jak jsem nesvá z těch pohledů okolo! Uf, už ji můžu opět odložit. Já zkrátka musela...

Vítáte už jaro a odkládáte kabáty?

Děkuju Lucii za ochotu fotit i takovou bábu jako jsem já :D Urban photographe. jméno její jest!

Na Vaše jarní motýlky! Ať se množí...

S láskou Keity

Žádné komentáře:

Okomentovat