středa 11. března 2015

Style of Bobby Brown

   Popravdě? Nemám páru jak Bobby vypadal, ale musím uznat, že některá jména jsou inspirativní. Napadá mě spoustu věcí, které bych mohla vypisovat hodiny, ale i dnešní setkání bylo malou inspirací pro mne! Focení v dešti bez světla není žádná balada co si budeme povídat. I pro mě to je docela mučící pocit mít zmoklé vlasy a to se nepokládám za perleťovou škatuli! O tom svědčí i následují fotografie, kdy jako bych z oka vypadla blogerce, co volá po volném pádu z betonové zdi. Bylo to vzrušující a já jsem pro každou špatnost. Tímto bych Vám ráda představila Martina Husára, mého dobrého přítele a výborného fotografa nejen sportovních, života budících, situací. To můžete sami vidět...





Coat, shirt-2nd hand, Jeans-Pull and bear, Shoes, bag-Labota.cz, Accessories-HM, Ali, Scarf- Aliexpress.com


 Ten kabát považuji za měsíční úlovek. Nezapomeňte, že i křehké dívky umí být drsné, když pozřou něco takového jako padnoucí camel jarní kabátek! (pro jistotu upozorňuji, nepotkávat mě ve výprodejích).  Je to krutá realita stát na hraně pravdy a lži. Tímto prosím omluvte módní faux pa v podobně špatně upravené košile. Občas se to stává nám všem. A příště? Na téma, co pro mě znamená bloggovaní, na přání tady pana Housky! :)

Sledujte tvorbu tohoto mladého čipery na FB nebo jeho osobních stránkách zde.

Díky za Vaši přízeň. Moc to pro mě znamená!
Polibek, Vaše Keity

Žádné komentáře:

Okomentovat