neděle 1. března 2015

First happiness

  Máte taky rádi maličkosti, co zahřejí u srdce? Já je přímo zbožňuji a kdyby bylo na mě, tak je dostávám každý den. Už od začátku psaní blogu jsem plánovala soutěž a ačkoliv nejsem nějak sponzorovaná objednala jsem pro vás tyhle pidi dárečky! Má první giveaway...už tohle slovo mě uspokojuje :D Takže nestrašte se velké absence příspěvků, snažím se vám to vynahradit!

  O co soutěžíme? Líbily se vám doplňky z tohoto příspěvku ? Ano přesně ty! Krásné asymetrické náušnice a k tomu tenhle boží perlový double empty prsten! Mám je pro vás v perlové, matně šedé a matně cihlové bavičce a nemůžu se dočkat až budu na poště zřizovat podací lístky :)
Zdroj: Beangle.cz, původ: Aliexpress
Zdroj: www.margieinabox.com, Původ: Aliexpress
  Podmínky jsou jednoduché ač klasicky bloggerské, jak jinak. Sledujte mě přes GFC a pokud google nemáte tak alespoň přes FB. Do komentáře k příspěvku vmáčkněte, kterou variantu preferujete a přes co mě sledujete a nezapomeňte ani na email, na který vás budu kontaktovat v případě výhry. :) (Uzávěrka soutěže: 29.4.2015)

Nemůžu se dočkat.

S láskou Keity

Žádné komentáře:

Okomentovat