neděle 1. února 2015

Real retro winter.

    Nečekané, spontánní a chladné soboty nemám příliš v lásce. Zůstávám zachumlaná v peřinách, sleduji poletující vločky z okna a myslím na to, jaké by to bylo, kdyby mi někdo udělal šálek pravé čokolády s marshmallow jako to dělávají maminky v amerických filmech. Vy už víte, že s Lucií se jednoduše doplňujeme, takže přijela, aby mi zpříjemnila nemoc svým pekařským uměním. Místo pečení byl outfit, rozkošné venkovní odpoledne, spousta sluncem nabitá energie a konečně pravá zasněžená pohádka! Málokdy si užívám takovou kosu, jako dnes s dobrou společností! A stejně jsem si nakonec vyškemrala koláč :D Spíše jsem ničila a ujídala, ale je to krásné využívat i kuchyň občas. Kakao oželím.


Kabát: Second hand, Šála: CaA, kalhoty a triko: Vabacci, Boty: Labota.cz, Kabelka a Klobouk: Second hand Italie, Brýle: Aliexpress



    Ano, opravdu si někdo může myslet, že právě stylizuju podle chytré horákyně a může si zatleskat, protože má pravdu. Jsem skoro z cukru, je krutá zima a dávám přednost zatepleným nepromokavým botkám, které jsem původně neměla ráda! Asi si mě získala funkčnost a pokud do lesa! tak v nich!



Holky předpokládám, že na procházky také nechodíte v podpatcích, takže co na teplé nožky nazouváte? Můj přítel dává na přejíždění autem tenisky a já ho peskuju, že vypadá jako blázen! A co jsme upekly? Koukněte na můj instagram: kachenzis :-* Pac, pusu a hurá do pracovního týdne horákyně!

PS: Sledujte Lucii na FB. Zamilujete se....

Žádné komentáře:

Okomentovat