středa 18. února 2015

Busy school girl

  Poněvadž začal opět semestr, je pro mne mnohem obtížnější sehnat někoho v Olomouci, kdo by mě odfotil. Navíc v tomhle jsem zmatkař a po x letech mě přešlo neustálé stěhování. Oblečení si vybírám na poslední chvíli a potřebuji mít vždy všechno u sebe. Co kdyby se zrovna hodily jiné hodinky, že? Článečky s fotkami od Lucky tedy uvidíte snad jednou týdně a abych si mohla vypsat myšlenky vynasnažím se i já a budu vám občas házet nějaké inspirace a fotografie. Mám jich nechutně moc a nemám s kým bych se o ně podělila :)

Dnešní téma: Gingham style (gingham vzor, inspirace z dávných dob, nehorázná elegance a inspo na rok 2015, které by vás nemělo minout)


Klasikou je černo bílá! Vypadá dobře s košilí, trikem, svetrem i sportovní mikinou! Za mě k tomu pin-up šátek do vlasů a jsem nejšťastnější žena ever.

pinterest


glammeetsglam.com


 Nezůstanu tentokrát jen u své oblíbené, ale zaujala mě i tahle červená varianta!

glamradar.com
chictopia.com

  Za mě teda vedou sukně, ale neznamená to, že až vejdu do obchodu, neuchvátí mě první kostka, kterou uvidím :D Vracím se ke košilím a těším se až nějakou použiji v dalším outfitu a v takové bych se ani nestyděla vycházet každý den.

Pinterest.com



Pinterest
Pinterst

   A pokud chcete letos zabít dvě mouchy jednou ránou, tak volba je jasná. Kombinace úžasných košilových šatů se vzorem kostek ocení každý modní maniak! A jestli je seženete, tak berte i pro mě jedny, díky! :)

Pinterest.com
Pinterest.com




























  Tak doufám, že i články tohoto typu máte rádi. Je toho spoustu, ale když já se opravdu ráda dělím o tenhle text! Už máte tento vzor nachystaný v šatníku? Do čeho jste kostky zapojili? Pokud jste už koupili, tak nějaký tip na místo?

Žádné komentáře:

Okomentovat