neděle 22. února 2015

Feelings in the air

   Čmuchám čmuchám opožděné krásné jaro. Ten pocit, když vycházíte ven a najednou vás paprsky něžně hladí po tváři....nicméně vy jste v zimním kabátu! Bohužel jsem nemotora v oblékání podle počasí, a tak se mi občas stane, že v létě se potím v dlouhých kalhotách a do zimy si občas hrdě oblékám kožený křivák. Tento pátek tomu nebylo jinak a já připomínala smutnou želvu, když jsem se při focení potila jako prase a měla jsem na krajíčku, že jsem si neoblékla něco WOW odhaleného. Já se k tomu nebudu dál vyjadřovat nebo si pokazím náladu na celý týden!






  Úkol zněl jasně! Vklouznou do tohoto úžasného asymetrického kabátku a obohatit ho o nějaké barvy. Jsem ráda, že jsem alespoň nezvolila tmavé odstíny. To ani nešlo, protože tahle neuvěřitelně levná šála z výprodeje nemohla zůstat opuštěná doma. Kombinace barev se mi zamlouvá a působí to na mě .... tak nějak jinak oproti mým zvyklostem! Co myslíte? :)

Kabát-Benetton, Triko-Ann Christine, Kalhoty-NY, Boty, Taška-Labota.cz, Šála-FF, Brýle-HM

  Doufám, že i tahle jednoduchost dokáže něčím zaujmout! Těšíte se taky tak na jaro? Svetříky, košile, ideální teploty? Juchám....Díky drahá Lucie za každé nové ráno a za každé focení s tebou :)! Příště přijdeme s tím wow raději....


Vyčkávejte! S láskou Keity



Žádné komentáře:

Okomentovat