čtvrtek 5. února 2015

Concrete Turtlenecks

  Zimu mám docela ráda, ale její letošní moc mě začíná vyčerpávat. Nebudu asi jediná koho skolila nemoc, ale drží se mě jako klíště! Nehledě na to kráčím s Lucií krutým chladem a odolávám mrazivému větru. Dělám konečně to, co mě dokáže držet nad vodou a ani hloupá epidemie mě zatím nedokázala odradit. Uznávám, že teplo mi zrovna nebylo, ale kromě medvědí kůže by mě asi nic pořádně nezahřálo. Láska v podobě nového roláku mi to dostatečně vynahradila a jak vidíte odolala jsem a vznikly tyhle úžasné industriálni fotografie od drahé Urban! (FB: Urban photographe.) Doufám, že na tomto místě nefotíme naposledy! Taky se vám to páčí? 

Kabát: Stradivarius Itálie, rolák, psaníčko: Lindex, legíny: Aliexpress, šátek: vintage, boty: Labota.cz




   Občas slýchávám, že jsem kabátový maniak, ale stejně jich nemám stále dost! Seznam NUTNĚ potřebných se stále prodlužuje a já v tom začínám mít zmatek! Pryč zimo, potřebuji další sezónu, další zimu, nové kabátky....tyhle už jsem onosila :)

   Kolik máte holky (jen pro zajímavost) doma kabátků? Mě chybí nejvíce klasiky! Jenže já se pokaždé poohlédnu po jiném :)

Upadám do postele únavou a vyčerpáním a doufám v nekonečné sny.... Těším se na další článek :-* Pa

Žádné komentáře:

Okomentovat