středa 11. února 2015

Female marshala...

   Občas je pro každou ženu obtížné být la femme fatal obzvlášť, když venku sněží a vy vytahujete ten nejteplejší kabát, který plní spíše funkčnost a snaží se udržet vám alespoň minimální tělesnou teplotu. Mám dojem, že nejsnadnější to bylo v den jako tento. Tahle sukně ze seconhandu je poklad a přešila mi ji má prababička (ano správně pra...) asi ze čtyřnásobně větší velikosti. Musela jsem si ji obléct a bylo mi jedno jestli zapadnu v závěji. Ráno jsem se probudila a řekla si, že i já mohu být krásnou pařížankou. Trable jsem oddálila, počasí přehlížela, udělala se krásnou a vyrazila s hlavou zvýšenou jako pravá dáma. Ten pocit se mi líbil :) Outfit je jednoduchý ač pro mě má mnohem hlubší potencionál. Ať už tahle sukně šitá s láskou (která má dokonalou barvu i materiál), detail holých zad v krutém počasí nebo vnitřní pocit šarmu i přes to všechno....





Kabát, sukně, boty: Second hand, Svetr: Cameieu, Kabelka: Lindex, Šála: DIY




   První fotografie s mým blogerským jménem! Těšte se....má snaha jde tak daleko, že pro vás asi udělám i soutěž :P Takže sledujte blog před google a nebe nově přes FB fan page ať nepropásnete!


   Co říkáte této barvičce? Já vidím minimální rozdíl mezi burgundy a marshala, takže snad se vám outfit líbí i přes pochybné info :) Navíc....blíží se Valentýn, takže ideální barva na randíčko nemyslíte?

Z fotek jsem nadšená! Lucie (FB) mě udělá vždy hezčí! Sledujte její i můj fb, neuteče vám pak nic :)

S láskou Keity

Žádné komentáře:

Okomentovat