úterý 19. srpna 2014

First Outfit.

Ano, slíbila jsem outfit a já to jakkoliv splním. Dnes jsem létala jak střela po Olomouci a sháněla bydlení na nadcházející roky, sešla se s pár přáteli na výborný oběd a ještě jsem stihla vletět do second-handů, ale dopadlo to bez úspěchu. Dnes mě potkal celkem nepříjemný zážitek a potřebovala jsem si ulevit. Tak jsem koupila alespoň tričko pro přítele. Keep fingers crossed, ať se mu líbí! A dnešní slib! V tom dešti jsem sandále a sukně zkrátka nevytáhla!


H&M jacket, second-hand sweatshirt, New Yorker t-shirt and jeans, Tamaris shoes, s´Oliver ring and H&M blacelets

Ty fotky mohly být focené pěkněji....k čemu přeci mám ve skříni Nikona, ale od příjezdu z italského erasmu jsem zdechlá vyčistit kartu. Navíc se sama hezky nenafotím....jak to děláte vy, které své outfity zveřejňujete? Máte své osobní fotografy? :) Taky si musím nějakého najít :))

Žádné komentáře:

Okomentovat