čtvrtek 21. srpna 2014

Turban...shorthair inpiration

  Turbany a šátky do vlasů se mi vždycky líbily, ale příliš často jsem je nenosila. Po pravdě jsem své dlouhé vlasy nikdy dost neocenila, abych z nich tvořila nepřeberné množství účesů a kreací. A teď...s krátkými vlasy nevím, co bych s nimi mohla vymyslet! Takže jsem se rozhodla, že je pravý čas naučit se s těmito hedvábnými věcmi čarovat! A tak, dívky s klučičími účesy, změňme svět s šátky!











 A nakonec inspirace v mém podání od nadané mladé fotografky, kterou zbožňuji, Lucie Urban! Tenhle retro editorial jsme spontánně nafotili ve Zlíně v autentických trolejbusech z 60. let.


A stejně se už těším až mi ty vlasy alespoň trochu dorostou, abych mohla nosit nepřeberné množství šátků, klobouků a cetek do vlasů a nevypadala jak idiot. Když já to pořád jen zkracuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat