úterý 19. srpna 2014

Pink fluid. A tak se ze mě stala čínská shopaholička.

Jak je možné, že jsem nikdy neobjednávala z eBay a Aliexpresu a z Alibaby a podobných čínských, asijských, japonských,....tržnic? Protože mám zkušenost už z mládí, kdy jsem z toho byla celá nadšená a všechno co jsem si objednala jsem měla jednou na sobě a to snad jen na zkoušku. Přesto, že jsem se narodila s celkem nízkým vzrůstem jsem se nezmenšila ještě na tu "cizí" asi. Jenže, když já se na ty věci tak ráda dívám a vždycky, ale vždycky se mi něco zalíbí! A tak jsem to riskla! Kamarádka se mi nabídla s PayPal, abych si nezakládala svůj a já přikývla. Dnes jsem obdržela tedy první zboží :)) Výsledek? Jsem překvapivě mooooc spokojená. Dobře, říkala jsem si, že nebudu žádný exhibicionista, ale za poslední rok jsem shodila víc než 8 kilo a potřebuji si uvědomit, že se nemám za co stydět! Takže....ukázka :)




 Barva je luxusní a i když měli být o pár centimetrů větší...nejsou :D A tak by to chtělo před zadní nápravu ještě pár cm dolů! Materiál ujde a dokonce mají vycpávky, takže po dlouhé době mám v plavkách nějaká prsa! :D

                                                             Body: 10/10
                                                             Cena: 225Kč
                                                             Stránka: eBay

Žádné komentáře:

Okomentovat