pondělí 25. srpna 2014

Pumptrack KM opening day

  Tohle byl další z dosti klidných víkendů. Začínám si myslet, že opravdu stárnu a ztrácím um chodit na párty a sedánky. V pátek jsem místo srazu s naší taneční skupinou dala přednost lehárku, filmu a dobré postelové večeři s přítelem. A tak alespoň na sobotu jsme něco chtěli vymyslet. Přestože můj táta slavil narozeniny, dost neoficiálně, jeli jsme obhlídnout opening akci nového pumptracku v Kroměříži. Přítel se nakonec rozhodl závodit, takže opět jsem tam dělala opěrný sloup, potila se v černých džínách a vychutnávala si matcha čaj, kterým se tu kroměřížská čajovna Aleeza reprezentovala. Dost zvláštní chuť to vám povím! Protože jsem nepoctivka a přítel lenochod, nevzala jsem foták, a tak....žádná móda, ale těžký punk :)




Na popud dělání sloupu, jsem Martina přemluvila, že další rok bude můj trenér a abych se občas taky nenudila, zkusím pumptrack. Prý je to pořádná dřina, tak uvidím co vydržím :) Užívejte sportovní foto a určitě si zajeďte s přítelem taky zablbnout....i na normálním biku po cestě okolo KM! Kluci se o to dobře starají!




Žádné komentáře:

Okomentovat