pondělí 25. srpna 2014

Take a care :)










  Dneska je naprosto nádherný den, takže není nic lepšího než se doma učit, že ano! Tak jsem ráno alespoň vyfotila outfit trošku jinak pro dramatičnost a řekla si, že zkusím napsat i svou první recenzi na produkty, které se u mě momentálně usadily :)

Triko Vabbaci, džíny Pull and Bear, tenisky Adidas, řetízek Lindex
                            

A tady už sbírka výrobků....


Tak popořadě:

  Čistící gel od Garnieru mám už druhým rokem, ale jakmile naběhnu do drogerie budu nucena ho vyměnit! Ze začátku jsem s ním byla hrozně spokojená, krásně stahoval póry a navíc voní po citrusech, takže jsem se cítila jak vymydlená broskvička! Jenže je na mastnou pleť, což já vůbec nemám, ale na póry trpím. A tak po tom roce užívání mi tahle radost začala nehorázně vysušovat pleť, kterou už tak mám jak saharu! Ono se to nezdá, ale čistící gely jsou jedna velká chemie. Doufám, že na další budu mít dobrou ruku!

  Krém od Alverde jsem si pořídila na léto. Do teď jsem zkoušela všechny druhy z Moisture Match, ale potřebuji něco hydratačního a chtěla jsem odzkoušet něco z přírodní kosmetiky. Nejprve jsem se zakoukala do Weleda, ale bohužel cenová kategorie mě naprosto odradila. Na kosmetiku alverde jsem slyšela dost chvály a za tu cenu, jsem ho vzala! Nakonec mě nijak neoslnil. Příjemný je to ano, ale blbě se roztírá, nemá dostatečné vstřebávání a tak opravdu ultra sensitive je jen v momentě kdy ho nanášíte, protože hydrataci jsem nějak nezaregistrovala. Příjemný, ale pro mne nefunkční. Hned po státnicích naběhnu do lékárny a zkusím něco od nich.

  Na fotce chybí ještě tělové máslo od Cien! To kokosové už jsem vypotřebovala, kvůli tomu jak úžasně voní celý den! A teď na mě čeká Mango! Tahle kosmetika mě opravdu překvapuje! Máslo hydratuje i tu mou extrémně vysušenou kůži po celý den! Viděla jsem, že se pustili i do dekorativní kosmetiky....zkusili jste už něco?? Nějaké doporučení??


  Tohle byla moje poslední investice do drahých šampónů! Toni&Guy jsem si koupila ještě když jsem měla dlouhé vlasy a toužila jsem, aby zase ožily a byly trochu lesklé. Proto jsem sáhla po damaged hair. Voní po expertní péči jako v kadeřnictví, ale výsledek se mi vůbec nelíbil. Cena je taky vyšší (přes 200kč). A uvidím jestli dám šanci třeba jejich přípravkům s mořskou solí, které mě posledně zaujaly.

 Šampónům od sousedů dvojnožců Aussie se nedá odolat. Jakmile jsem ho začmuchala v drogerii DM byla jsem smyslů zbavená. Obal uvádí for hair that´s dry/damaged/a bit unhappy! To přesně vypovídá o mých vlasech, i když už jsou krátké. Ale bohužel, zase mě zklamal! Vlasy mám snad ještě sušší a tvrdší! Vím, že záleží dost na typu vlasů, ale zkrátka jsem z toho smutná! Na druhou stranu řekněte, kolika lidem voní vlasy po tutti frutti žvýkačce :D Jen pár, protože cena je taky o něco vyšší než klasické obyčejné šampóny. Takže do budoucna chci vyzkoušet i kondicionér a uvidím, co ten dokáže.




  Tak a tady něco z dekorativní kosmetiky. BB cream od L´oreal už je taky u mě ne jednu sezónu. Prostě jsem z něj byla úplně nadšená. Nerada se vybírám make-up, protože většinou na denním světle jsem pak oranžová a vypadám jak panda, tak jsem chtěla BB cream. Jenže už jsem jich pár vyzkoušela a pokaždé jsem vypadala jako mapa. Tenhle nude magique pigmentový bb je ojedinělý. Je založen na malých pigmentových částečkách, které jsou původně bílé, ale po nanesení chytají odstín přímo vaší pleti. Je jemně hydratační, jemně krycí a má i ochranný faktor což je plus. Určitě ho vyzkoušejte! Já mám pleť úplně na nic, takže se změnou počasí musím měnit i kosmetiku a na to se vůbec netěším :(

 Řasenka od Astor Big butterfly je okouzlujícíííí! Já mám od přírody řasy husté a dlouhé, ale tento efekt se mi líbí! Vypadám po ní jak mrkací panenka. Jediná upomínka je, že to nedoporučuji dívkám co mají řídké řasy, protože spíš prodlužuje a zvýrazňuje. A rozhodně nenanášejte více vrstev, protože rychle schne a pak se vám vytvoří nepříjemné a ošklivé slepené řasy. Jeden tah = oslnivé kouzlo.

  L´oreal černé linky v štětečku jsou taky na pováženou! Štětec se neštěpí, aplikace je přesná a vydrží opravdu dlouho krásně černé. Jen se mi zdá, že když si s tím trošku vyhrávám déle, tak přestávají mít tu intenzitu, takže musím zavřít a chvíli vyčkat.

  Letos jsem šla do dalších odstínu laku na nehty. Samozřejmě, že od Maybelline s kterými jsem byla poslední dobou nadšená. Ostrostí barvy, nanášením a i výdrží, takže alespoň 10 dnů jsem měla opravdu pěkné nehty. Letos jsem blbě sáhla! Vybrala jsem si nude bravu 70, který není nude, ale průhledná! Já čekala krásnou přírodní barvu! Na podruhé jsem šla přímo pro novou edici neonu a vzala jsem broskvovou! Sytost už je u edice o dost horší, čemuž moc nerozumím! Musela jsem dávat 3 vstrvy a pořád to nebylo ono, ale nechci tahat beton na nehtech! Rychle se oprýská, ale efekt stojí za to. Za první týden jsem schytala víc pochval a pohledů než za celý zbylý rok :D na opáleném těle....je opravdu sexy!!  

Na závěr trochu rozveselení! Před domem nám už dokvétají hortenzie! Každý měsíc mění barvu! No nejsou nádherné??

Žádné komentáře:

Okomentovat