čtvrtek 4. září 2014

A promise is a promis, right?

  Konečně outfit a fotil ho někdo jiný, takže ho uvidíte i s mojí hlavou! Aaale luja! Fotil to můj přítel, vyrazili jsme si jen na nějaký dobrý obídek kousek od domova, takže nic extravagantního! Původní boots jsem zavrhla, protože je opět opravdový letní den a po včerejšku jsem lodičky nechtěla ani vidět! Navíc...konečně jsem obula tyhle krásky z výprodeje :)

Na sobě mám triko a kratásky z NY, sako STRADIVARIUS, kabelka NEXT, boty BAŤA, hodinky FESTINA brýle ALIEXPRESS a zbytek jsou dochované šperky z dětství (jako třeba klíčky na krku z dětského deníčku :))

Před obědem jsem si připadala i namalovaná....tady už moc ne :D


Libí se vám outfit? A chci od vás upřímně slyšet, jestli je dobrá úprava fotek nebo raději vidíte všechno real?

Žádné komentáře:

Okomentovat