úterý 2. září 2014

Aliexpress, Leopard eye

  Tyhle schválnosti se zkrátka dějí a tak hned den po první dobírce došly i ty druhé brýle. Video nebudu znovu zpracovávat, na to nejsem dost technicky zručná. A tak kukněte....



 Odkaz: http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2013-New-Fashion-Sunglasses-Women-Sunglass-oculos-de-sol-Sun-Glasses-Eyewear-Designer-Innovative/1531424625.html

Cena: 3,39 dolarů
Hodnocení: 9/10 ... chybí jim nápis RayBan...zase tolik mi to nevadí, alespoň nejsou považované za hloupý fake a víc se mi tím pádem líbí! Já jen, že to bylo napsáno v nadpisu a momentálně nikde nevidím potvrzené, že znak tam bude. Není teda co vyčítat. Jinak kvalita a vzhled je super, takže pokud máte krásný obličej nebojte se jich! Jenom chiaře ferragni budou slušet víc :D

Bylo mi řečeno, že vypadám jak ve svářeckých brýlích svého dědy takže....já už to dnes nekomentuji! Jen se mi moc nesmějte....

Žádné komentáře:

Okomentovat