pondělí 1. září 2014

Aliexpress.com, first video

Tak a je to tady! S hroznou radostí se s vámi chci podělit o své první video. Týká se to první zásilky z aliexpressu z které mám nakonec opravdu radost a slibuji, že příště si to své opakované samozřejmě strčím za klobouk! Snad! Odkazy pod videem a fingers crossed ať se vám to trochu líbí!


Detail jediného nepovedeného stehu! Asi chyba ve stroji.... 
 V celé své kráse...
Má spokojená maličkost...
Na tohle už se moc těším! Nemůžu se dočkat! Další týden mají jít teploty zase nahoru ne?...


   Jak jsem slibovala, triko jsem přeměřila a překvapení je, že jak ramena tak přes prsa je to ještě větší než to být mělo! Díky bohu bála jsem se, že to bude malé, ale ta délka je ošizená o cca 3 cm. Jak jsem to oblékla je to nakonec akorát...alespoň to nepůsobí vytahaně. Matroš je příjemný, opravdu pevný a ty kytičky jsou okouzlující, že? Trošku prosvítají pod tím natisknutým adidasem :/ 

Odkaz: http://www.aliexpress.com/item/new-2014-women-blouse-fashion-floral-print-short-sleeve-casual-women-t-shirt-loose-shirts/1900387235.html

Cena: 8,28 dolarů
Dodání: 18 dní
Hodnocení: 9/10 za tu nálepku a délku!

   Brýle vám snad hodnotit nemusím. Ale ano jsou moc hezké a šik, tak alespoň odkaz: http://www.aliexpress.com/item/New-2014-rb-Sunglasses-Men-Fashion-Coating-Sunglass-Women-Summer-Sports-Outdoor-Fun-Sun-Glasses-Urban/1896591263.html

Cena: 2,99 dolarů (vidím, že také byly ve slevě)
Hodnocení: 10/10 

Uvítám veškerou kritiku, vaše rady, tipy, komentáře a hlavně názory :) děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat