pátek 19. září 2014

White time.

   Bože koťata, být bez počítače je jako být bez nohy. Takže jsem sice lehce indisponovaná, ale přesto se mi konečně podařilo něco zveřejnit. Státnice mám úspěšně za sebou a užívám si posledních pár dnů volna. Jsem ráda, že se na fotkách celkem usmívám, i když je ze mě teď studentský bezdomovec. Na víkend jsem měla spoustu plánů, ale překecalo mě domácí nic nedělání! Nebojte, i tak mám připravený víkendový report z líčení Douglas, které právě tento víkend probíhá u nás ve Zlíně. Moc akcí se u nás zrovna nekoná, takže jsem neotálela a zarezervovala jsem termín rovnou pro celé rodinné dámské sdružení haha....Jestli o té akci ještě nevíte, rychle na stránky této parfumerie a udělejte si čas, protože zítřkem akce končí! Hodinová péče vizážistek zadarmo se neodmítá! Snad vás nezklamu. A co tento outfit? Chtěla jsem si udělat mermo moci radost a něco si koupit....nakonec jsem v sekáči ulovila za pár korun tenhle šáteček od Estée Lauder. Nejdou vidět detaily, ale jsou tam rtěnky, flakóny apod. Takže malou radost mám!!! Oblékla jsem se zkrátka do pohodlna a šátkem to oživila...co říkáte? Poraďte :)))

PS: Koukněte na poslední upravenou fotku :))) Já byla nadšená :D

BF jeans: Pimkie, T-shirt: NY, cardigan: grangranmother, shoes: Lidl, bag: gift, scarf: secondhand, bracelet: Brašnářství R. Tlustý, sunglasses: Aliexpress 





ENJOY IT :)


Žádné komentáře:

Okomentovat