středa 3. září 2014

Today´s mega quick shopping!

  Jen lehká dnešní rekapitulace. Je to za mnou. Hromadu nervů a stresů jsem právě nechala v Olomouci po úspěšně složené státní závěrečné zkoušce (jen části!) a chtěla jsem se náležitě odměnit. Pokafíčkovala jsem se spolužákem a řekla jsem si, že si pojedu udělat radost třeba do Šantovky, protože minule jsem si tam vyhlídla opravdu vkusný obchod! No jenže já šla první na sekáče, abych hodila jen očko....nakonec 2 hodiny výhodných nákupů v Charlie a plná taška oblečení! Tohle jsem v žádném případě nečekala! Všechno je mi oversize, ale mě se to tak líbilo, že jsem to tam nemohla nechat. I když spoustu věcí jsem tam opustila! Věci, co normálně ani neuvidíte v ČR! Jenže....omezené finance. Teď ty věci tedy pošlu dál nebo je zkrátka a dobře obléknu....pletené pytle teď budou v kurzu ne? :)


 Tyhle úžasné pletené šaty mi vyfoukla starší paní těsně před nosem! Tak na mě zbyla už jen větší velikost. Podplacení prej nebere.... Ta kabelka je taky nová a je prostě aaaaa....a oboustranná :D 
Super modrý svetr se zajímavým rozepínáním na boku. 
Tenhle je opravdu over, ale ta barva!! Trošku bordó prošitá stříbrem. Je obrovský a volný, ale možná si tam všiju jen novou menší gumu do toho spodku.

Na tom souhrném obrázku ještě můžete vidět zdobené černé kalhoty Zara, designovou černou bundičku (teplákové rukávy, netopýří střih a úžasný materiál), dva příjemné šátky za ucházející cenu (přišli mi jako podzimní barvičky a zpestření dnešního dne).

Tak co, jak se vám to líbí? Myslíte, že mi to bude slušet? Určitě mě v budoucnu vyfotí někdo i hezky, abych to nedělala pořád sama....Ještě to chce doladit je to jen pro ukázku :) papapa

Žádné komentáře:

Okomentovat