středa 10. září 2014

Rainy day.

  S myšlenkou, že vás nezklamu tmavým outfitem, jsem se v rychlosti a jednoduše nachystala na neodkladnou návštěvu lékaře. Měla jsem celkem dobrou náladu, protože jsem se těšila jak si vezmu malou tašku do které se záměrně nevleze učení, nasadím si sluchátka a krásně se projedu městem. Úsměv zmizel sotva jsem vyšla. Z malého deštíku propukly největší přívalové deště, které jsem schytala do plna! Vodu jsem měla až u zadku, boty to skoro nevydrželi, deštník je na cucky a ještě, že mám tak dobré vlasy, které drží tvar v každém počasí....a přípravky používám minimálně. Bohužel jsem fotky udělala až po incidentu, takže uvidíte spíš co z toho zbylo...

BFJeans: Pimkie, Shirt: Vintage, Lace Bra: Lindex, Shoes: Baťa, Bag: Labota, Jewerly: Swarovski



Je to focené na samospoušť, ale vytáhla jsem kvůli blogu konečně pořádný foťák :) Snad to půjde i ocenit....Co mi poradíte k lepšímu stylingu? :) Líbí se vám tento outfit? 

Žádné komentáře:

Okomentovat